Home » Voorwaarden

Algemene leveringsvoorwaarden

Levering

Levering binnen Harderwijk en 5 km buiten Harderwijk is gratis. Afstand wordt berekend vanaf station Harderwijk. De kosten van de afstanden daarbuiten worden in overleg bepaald.

Betaling

De betaling geschiedt contant, pin of via bankoverschrijving,

rekeningnummer NL 62 INGB 0004 2658 37 t.n.v. G. Rutten, o.v.v. uw naam en datum. Het is niet mogelijk om met een creditcard te betalen. Een aanbetaling van 50% is de bevestiging van iedere opdracht. Het restbedrag dient op de dag van de levering te zijn voldaan. Dit kan door overboeking, pin of cash. Bij annulering van uw bestelling zijn wij helaas genoodzaakt bij 7 dagen of meer voor de leveringsdatum 30% te factureren, bij  5 dagen 50% en bij 3 dagen voor aflevering zal 100% in rekening worden gebracht. Dit in verband met de inkoop van verse ingrediënten.

Werkwijze

U neemt contact met ons op via de site, Facebook of per e-mail. Wij reageren zo spoedig mogelijk en maken graag een offerte welke geretourneerd dient te worden. Bestellingen minimaal 5 werkdagen van te voren doorgeven, maar het liefst zo ver mogelijk. De opdracht is pas definitief na een aanbetaling van minimaal 50% van het totaal.

Workshops

Workshops gaan alleen door bij minimaal 6 personen of in overleg. Het duurt drie uur en je eet wat je gemaakt hebt. Veelal worden de workshops bij iemand thuis gehouden. Wil je het op een externe locatie dan is dit in overleg i.v.m. de prijs. Speciale workshops op een externe locatie worden vooraf aangekondigd.

Service

Onze service bestaat uit het bezorgen van de panklare levering. Uiteraard inclusief uitleg van de eind bereiding. Wilt u alles afgebakken en op temperatuur hebben dan kunnen wij daar tegen een geringe vergoeding voor zorgen. Wij kunnen ook zorgen voor het warm opdienen in cateringbakken. Wij komen dan op afspraak voor aanvang van de maaltijd de levering bezorgen.

Personeelskosten en bruikleen materialen

Wilt u graag bedienend personeel, dan kunt u daarvoor uiteraard bij ons terecht. Kosten bedragen € 30,00 per uur / per personeelslid. (excl. 21% BTW) Bedienend personeel kunnen ingezet worden volgens de standaard horeca normen.

Voor de gebruikte materialen vragen wij een nader overéén gekomen borgsom. De gebruikte materialen dienen door u te worden schoongemaakt en afgewassen. Vervolgens halen wij de materialen dan weer bij u op, op de vooraf afgesproken dag en tijdstip. U kunt tegen betaling de gebruikte materialen door ons laten schoonmaken en afspraak. Het in bruikleen afgegeven materiaal is niet verzekerd. Bij verlies, breuk of defect op locatie, ongeacht de veroorzaker of dader, wordt van u een vergoeding verlangd van de nieuwwaarde tegen gangbare groothandelsprijzen.

PDF
Algemene leveringsvoorwaarden
PDF [48.7 KB]
Download (1 download)